Wat doen wij voor u?
Wat doet Gastouderbureau VIP voor u?
Wij verzorgen onder andere de volgende zaken voor u:
-
Hulp bij het vinden van een geschikte gastouder voor uw kind.
-
Een vaste contactpersoon (bemiddelaar) die op de hoogte is van uw situatie.
-
Minimaal twee keer per jaar een bezoek van uw bemiddelaar aan de opvanglocatie.
-
Het uitvoeren van de jaarlijkse Risico-inventarisatie Veiligheid en Gezondheid.
-
Periodieke evaluatie van de opvang met uw bemiddelaar en de gastouder.
-
Een online urenregistratiesysteem, zodat u overal en altijd inzicht hebt in uw opvangkosten.
-
Jaarlijks een overzicht van alle opvanguren en vergoedingen waarmee u de ontvangen kinderopvangtoeslag kunt verantwoorden aan de belastingdienst.
-
Snelle kassiersfunctie: het innen en uitbetalen van de opvangvergoeding aan uw gastouder binnen 3 werkdagen.
-
Controle op geldigheid van documenten van de gastouder (certificaat EHAK, VOG, diploma, legitimatiebewijs).
-
Indien nodig, verzorging van inschrijving van uw gastouder in het Landelijk Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
-
Professionele ondersteuning en begeleiding van uw gastouder bij pedagogische uitdagingen.
-
Fiscaal advies.
